Одложени летовите од и до Обединетото Кралство
Силен снег и неповолни временски услови (замрзната магла) го погодија Обединетото Кралство на 11 декември, што доведе до големи нарушувања во копнениот јавен превоз и сите авиокомпании кои летаат во и надвор од Обединетото Кралство.
Прекините во локалниот копнен јавен превоз го спречија персоналот на аеродромот (агенти за безбедносна проверка, агенти за копно, персонал за одмрзнување на авиони) да стигнат до своето работно место, додека повеќе од 10 cm снег се акумулираа на пистите и другите делови на аеродромите и ги спречија авиокомпаниите да полетуваат или слетуваат на неколку аеродроми во Обединетото Кралство.
Wizz Air исто така беше погоден од овие неочекувани околности и, за жал, мораше да откаже или во голема мера да одложи некои од своите летови до и од аеродромите во Лондон – Лутон и Гетвик.
Тимовите на Wizz Air работат напорно за да го вратат нормалното функционирање, во оваа фаза, но има голем број фактори кои се надвор од контрола на авиокомпанијата. Wizz Air ги информираше своите патници кои резервирале директно преку wizzair.com или нејзината мобилна апликација за моменталната ситуација и нивните опции за повторно резервирање летови, додека патниците кои резервирале лет преку посредник треба да се обратат до посредничките компании за дополнителни информации.
Авиокомпанијата работи напорно со своите локални партнери за да обезбеди хотелско сместување на заглавените патници, но Wizz Air советува дека поради десетици илјади заглавени патници на неколку аеродроми во Обединетото Кралство, наоѓањето соодветно сместување може да потрае подолго од очекуваното.
Wizz Air е посветен на обновување на нормалното работење што е можно поскоро и им се заблагодарува на своите патници за разбирањето и поддршката во овие тешки моменти.