Стварно е траги-комично кога Маричиќ ја шерува новата кампања на Владата “Taste life” и збори за тавче гравче, кукурек и други домашни специјалитети
„Стварно е траги-комично кога Маричиќ ја шерува новата кампања на Владата “Taste life” и збори за тавче гравче, кукурек и други домашни специјалитети“, напиша на својот фексбук профил аналитичарот Ивор Мицковски..
„Пошто ај што јадел на државна сметка највише бифтеци, калифорниски пастрмки и пици, кај слабо стоел со македонски специјалитети, кај уште ги нема оправдано сметките.
Тоа ти е ко Тупанчевски и Фатиме сега да ти рекламираат домашен туризам.
Малку кохерентност се бара, иначе знаеме одлично дека дојде живот за сите вас“, пишува Мицковски.