Стварно е траги-комично кога Маричиќ ја шерува новата кампања на Владата “Taste life” и збори за тавче гравче, кукурек и други домашни специјалитети

„Стварно е траги-комично кога Маричиќ ја шерува новата кампања на Владата “Taste life” и збори за тавче гравче, кукурек и други домашни специјалитети“, напиша на својот фексбук профил аналитичарот Ивор Мицковски..

„Пошто ај што јадел на државна сметка највише бифтеци, калифорниски пастрмки и пици, кај слабо стоел со македонски специјалитети, кај уште ги нема оправдано сметките.

Тоа ти е ко Тупанчевски и Фатиме сега да ти рекламираат домашен туризам.

Малку кохерентност се бара, иначе знаеме одлично дека дојде живот за сите вас“, пишува Мицковски.

Постави одговор

Your email address will not be published.